Vrijwilligen in Ghana. - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Vrijwilligen in Ghana. - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Vrijwilligen in Ghana.

Beste allemaal,

op vier januari zal ik vertrekken naar het warme Ghana voor drie maanden vrijwilligerswerk in kindertehuis Hanukkah van stichting Mariëtte's Childcare. Persoonlijke verzorging van de kinderen en werk in en om het kindertehuis staat op de voorgrond. Verder hoop ik veel ervaring op te doen en veel te leren over Ghana en haar cultuur.

In deze blog zal ik af en toe verslag doen over de ervaringen en indrukken die ik tegen ben gekomen. Ik hoop jullie zo een beetje mee te kunnen nemen op mijn reis.

Veel plezier met lezen en ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Liefs, Donja.

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2016

Nog maar even....

25 Februari 2016

Planning, prayers, dorpen en donaties

25 Februari 2016

Planning, prayers, dorpen en donaties

11 Februari 2016

Senya and sickness

25 Januari 2016

Bezig blijven...

Actief sinds 08 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3416

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 01 April 2016

Vrijwilligen in Ghana.

Landen bezocht: