Nog twee dagen.... - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Donjanaarghana - WaarBenJij.nu Nog twee dagen.... - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Donjanaarghana - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen....

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2016 | Nederland, Weesp

Het komt nu echt dichtbij.. over twee dagen zit ik in het vliegtuig naar het warme Ghana. Ik heb gehoord dat het daar nu 36 graden is.. dus dat wordt wat met mijn lichte huid en lage warmtebestendigheid! M'n koffer staat al in de kamer en de handbagage is grotendeels ingepakt. Ik ga sowieso iets vergeten.. Maar ik zou mezelf niet zijn als dat niet zou gebeuren.

Ik ben heel benieuwd naar wat me staat te gebeuren en heb geen zin om hier weg te gaan, maar des te meer zin om daarheen te gaan!

Ik houd jullie op de hoogte, geniet van de drie maanden rust zonder mij ;).

  • 04 Januari 2016 - 10:39

    Dick Pouw :

    Goeie reis meis

  • 04 Januari 2016 - 12:02

    Annamarie :

    Goede reis liefje..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Dec. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 3403

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 01 April 2016

Vrijwilligen in Ghana.

Landen bezocht: